Od 2017 roku współpracujemy z firmą Support Online w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej – outsourcing informatyczny. Świadczone usługi IT realizowane są w sposób profesjonalny, rzetelny oraz terminowy. Główne obszary współpracy to:
- sprawowanie pełnej opieki IT nad infrastrukturą – administracja serwerami, zarządzanie siecią komputerową, helpdesk, IT consulting,
- wsparcie IT w zakresie: monitorowanie działania usług i urządzeń 24h/365,
- nadzór nad wykonywaniem kopii zapasowej danych,
- dbanie o backup danych, wdrożenie backupu w chmurze, backupu off-line,
- wdrażanie rozwiązań chmurowych realizowanych na serwerach dedykowanych,
- wsparcie informatyczne dla Office 365 oraz dla firm administracyjna w Microsoft 365,
- rozwiązywanie problemów stacji roboczych oraz ThinClient, wsparcie help desk w Warszawie oraz opieka informatyczna w Katowicach,
- proponowanie nowych rozwiązań informatycznych wspierających rozwój biznesowy naszej firmy, zwłaszcza usług chmurowych (chmura prywatna, chmura dla firm) w oparciu o serwery dedykowane,
- zdalny helpdesk 24/7 w sytuacjach kryzysowych,
- audyt informatyczny
W zakres usług informatycznych wchodzi: administracja Active Directory, Farmy Terminali, Office365, Windows Server oraz sieci LAN/WAN opartej na technologii Fortigate.
Współpraca z firmą outsourcingową Support Online to gwarantowany dostęp do doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów. Wysoka jakość usług przyczynia się do wsparcia naszego biznesu, dlatego z pełną świadomością polecamy firmę Support Online jako godnego partnera biznesowego w zakresie outsourcingu IT, w tym outsourcingu pracowników IT.