Support online obsługa informatyczna dla Firm już od 1499 zł/ms

Jedne z ważniejszych wartości, które wyznajemy to transparentność, uczciwość i szacunek dla drugiego człowieka. Tym podejściem kierujemy się również w procesach rekrutacyjnych. Zależy nam więc na tym żeby rekrutacja była krótka, przebywała w otwartej i przyjaznej atmosferze oraz żeby kandydaci zawsze otrzymywali informację zwrotną.

W tym artykule dowiesz się ile jest etapów w naszych procesach rekrutacyjnych, jak one przebiegają i  co jest dla nas ważne podczas dokonywania decyzji.

Wybór profili / CV osób, z którymi chcemy nawiązać kontakt

Pierwszym etapem jest wybór osób, z którymi chcemy odbyć krótką rozmowę telefoniczną. Na co zwracamy uwagę? Oczywiście na informacje zawarte w CV 😊 Super jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w obszarze IT. Nie jest to jednak konieczne. Jeśli skończyłeś/aś technikum informatyczne  albo jesteś w trakcie studiów, nadal jest duża szansa, że będziemy chcieli z Tobą porozmawiać. Nie zapomnij napisać w CV, jakie zagadnienia IT są Ci znane (np. działania na AD, usługi Microsoft, zagadnienia TCP/IP).

Krótka rozmowa telefoniczna

Rozmowa z wybranymi osobami trwa zwykle 5-10 minut. Podczas niej zapytamy Cię na przykład o kwestie dotyczące Twojej dyspozycyjności. Będziemy też chcieli porozmawiać chwilę po angielsku i zadać Ci kilka pytań technicznych. Oczywiście najpierw opowiemy Ci więcej o ofercie i odpowiemy na Twoje pytania.

Pierwsze spotkanie rekrutacyjne

Pierwsze spotkanie odbywa się z osobą z działu HR oraz Team Leaderką zespołu Pierwszej Linii Wsparcia. Podczas rozmowy możesz spodziewać się pytań dotyczących Twoich dotychczasowych prac i edukacji. Przejdziesz też przez pytania techniczne, które pozwolą nam zorientować się jakie zagadnienia IT są Ci znane. Dla Ciebie będzie to z kolei dobra wskazówka, z jakimi obszarami technicznymi można spotkać się w codziennej pracy w Support Online. Usłyszysz też oczywiście więcej informacji o firmie, stanowisku i o tym jak się u nas pracuje. Podczas rozmowy warto też zadać własne pytania, bardzo chętnie udzielimy na nie odpowiedzi.

Na spotkaniu umówimy się od razu na termin, w którym otrzymasz informację zwrotną. Zawsze jej udzielamy bez względu na to czy jest ona pozytywna czy odmowna.

Drugie i ostatnie spotkanie rekrutacyjne

Po otrzymaniu pozytywnej informacji zwrotnej po pierwszym spotkaniu, otrzymasz od razu zaproszenie do ostatniego etapu rekrutacji. Jest nim rozmowa z Zarządem. Może brzmieć strasznie ale nie martw się 😊. Osoby, które prowadzą firmę nadal chcą mieć wpływ na to kto dołącza do zespołu. Po spotkaniu (tak samo jak po poprzednim etapie) spodziewaj się dość szybkiej informacji zwrotnej. Zwykle po 1-3 dniach informujemy o podjętej decyzji.

Praca na Pierwszej Linii Wsparcia wymaga połączenia umiejętności komunikacyjnych z wiedzą techniczną. W związku z tym podczas podejmowania decyzji badamy wspomniane kompetencje u kandydatów. Zależy nam na osobach, które będą potrafiły porozumieć się z wieloma osobami (użytkownikami), wysłuchać z jakim problemem ktoś ma do czynienia oraz w profesjonalny sposób udzielić wsparcia.

Jeśli więc lubisz rozmawiać i pomagać innym, interesujesz się informatyką oraz chcesz się uczyć i rozwijać w obszarze IT, sprawdź czy nie szukamy właśnie Ciebie! Więcej informacji znajdziesz na www.support-online.pl/kariera/

Joanna Chojecka
HR Manager w Support Online

BLOG

Zobacz inne nasze artykuły

Bezpłatna wycena ✍️