Kariera
Specjalista Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
5500 – 8500 brutto UoP
Co Ci zapewnimy?
- Startup’ową atmosferę w stabilnej firmie
- Systematyczne szkolenia podnoszące Twoją wiedzę i umiejętności
- Pokrycie kosztów zdanych egzaminów merytorycznych w zakresie IT
- Ciągłe pogłębianie wiedzy poprzez kontakty z klientami w języku polskim i angielskim
- Dostęp do najnowszych technologii, udział w międzynarodowych projektach
- Dodatkowe benefity: pakiet medyczny, kartę Multisport, lekcje angielskiego
Czym będziesz się zajmować?
- Rozwiązywanie problemów IT naszych klientów
- Wsparcie użytkowników końcowych (zdalnie i podczas wizyt w biurach klientów)
- Wykonywanie zadań administracyjnych na serwerach Windows 2012/2016/2019
- Udział w takich projektach jak: migracja firm do środowisk wirtualnych, migracja poczty do Office365 itp.
Czego potrzebujemy od Ciebie?
- Około rok doświadczenia w obszarze helpdesk / IT support
- Znajomość zagadnień sieciowych opartych na TCP/IP
- Znajomość środowisk serwerowych z rodziny Windows, zagadnień AD, MsExchange, Office365
- Prawo jazdy kat. B
- Angielski na poziomie B2
- Zależy nam na tym żebyś łatwo nawiązywał/a i utrzymywał/a relacje z klientami
- Cenimy też osoby, które chcą się uczyć i angażują się w to co robią
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoje CV poprzez poniższy formularz: