Support online obsługa informatyczna dla Firm już od 1499 zł/ms

Usługi i obsługa IT dla Twojej firmy

Profesjonalna opieka informatyczna

Wysoki poziom wspracia IT – zwiększamy zadowolenie pracowników, których problemy z IT są rozwiązywane szybko i skutecznie.

Optymalizacja kosztów i oszczędność czasu – outsourcing IT pozwala uniknąć kosztów rekrutacji, szkolenia, zatrudniania i podnoszenia kompetencji własnych pracowników.

Dostęp do specjalistycznej wiedzy – zatrudniamy doświadczonych ekspertów w różnych dziedzinach IT, dzięki czemu zyskujesz dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań bez potrzeby szukania specjalistów na rynku pracy.

Skalowalność i elastyczność – szybko dostosowujemy zasoby IT do potrzeb biznesowych naszych Klientów.

Bezpieczeństwo – posiadamy najaktualniejszą wiedzę i doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa, co pomaga zminimalizować ryzyko związane z zagrożeniami cybernetycznymi oraz problemami technologicznymi. Monitorujemy też kluczowe urządzenia i systemy, co pozwala na szybkie wykrywanie problemów/zagrożeń.

 

Support Online - profesjonalne wsparcie IT

Mamy ponad 20 lat doświadczenia 

Support Online został założony w 2002 roku .

Obsługujemy ponad 160 firm

Stąd pochodzi nasze doświadczenie.

Wsparcie 24/7/365

Pracujemy w trybie 3-zmianowym. Zapewniamy wsparcie IT dedykowanego zespołu operującego 24/7, dbając o ciągłość działania Twojej firmy. Obsługujemy całodobowo m.in. firmy produkcyjne i hotele. 

Zatrudniamy ponad 100 inżynierów IT

Nasi pracownicy stale podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach. 

Działamy w całej Polsce

20 lokalizacji – wspieramy firmy na terenie całego kraju. 

Stale monitorujemy satysfakcję naszych Klientów

Nasz Manager ds. Zapewnienia Jakości analizuje oceny wystawiane nam po każdym zakończonym zleceniu. 

Jeden punkt kontaktu

Wystarczy mail lub telefon.  18 sekund – średni czas odbioru telefonu.   15 minut – średni czas podjęcia zgłoszenia mailowego.  

Certyfikacja ISO27001

zarządzanie bezpieczeństwem informacji  Posiadamy certyfikację ISO, obsługujemy firmy nadzorowane przez KNF, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych Klienta.

25 partnerów technologicznych

Współpracujemy z czołowymi dostawcami sprzętu IT:   Dell, HP, Lenovo,Fortinet, Cisco,  dostawcami oprogramowania:  Microsoft, Veeam, VMWare, Google, ESET, dostawcami rozwiązań chmurowych... 

Usługi informatyczne – PAKIETY i CENNIK: 

W Support Online kładziemy szczególny nacisk na wysoką jakość świadczonych usług. Każdy z naszych Klientów otrzymuje usługę w wersji PREMIUM.

Naszym standardem jest kompleksowa obsługa bez limitu godzin i ukrytych kosztów.

Każdy Klient otrzymuje od nas:

Do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych abonamentów w zależności od zakresu współpracy:

Dla Małej Firmy Usługowej 
Od 2000 PLN miesięcznie
  • Wsparcie 9:00 – 17:00 w dni robocze 
  • 12 użytkowników 
Dla Średniej Firmy z branży Finansowej
Od 5000 PLN miesięcznie
  • Wsparcie 8:00 – 18:00 w dni robocze 
  • 30 użytkowników
  • 1 serwer fizyczny
  • 3 maszyny wirtualne 
Popularny
Dla Firmy Produkcyjnej
Od 16000 PLN miesięcznie
  • Wsparcie 24 / 7 / 365
  • 80 użytkowników
  • 3 serwery fizyczne 
  • 15 maszyn wirtualnych
  • Obsługa w 2 lokalizacjach

*podane są ceny netto orientacyjne usług. 

Zakres oferty:

Audyt infrastruktury IT

Obsługę przedsiębiorstwa rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu, którego celem jest rozpoznanie środowiska IT firmy oraz wykrycie potencjalnych niebezpieczeństw w systemach informatycznych.

W skład audytu wchodzą:

  • tworzenie kopii bezpieczeństwa danych,
  • bezpieczeństwo informatyczne firmy,
  • fizyczne zabezpieczenie urządzeń sieciowych i
    serwerów,
  • bezpieczeństwo stacji roboczych,
  • wypracowanie strategii rozwoju firmy w
    obszarze IT.

Centralizacja obsługi zgłoszeń IT w firmie

Wszyscy nasi Klienci są obsługiwani przez dedykowanego Opiekuna Firmy oraz pracowników Pierwszej Linii Wsparcia. W ramach usługi udostępniamy jeden punkt kontaktowy, który odpowiada za cały cykl życia zgłoszenia od momentu przyjęcia zgłoszenia aż do momentu jego zamknięcia.

Strategia świadczenia usług przez Support Online oparta jest na dążeniu do rozwiązywania, możliwie jak największej liczby zgłaszanych incydentów podczas pierwszego kontaktu z użytkownikiem.

Helpdesk

natychmiastowa pomoc zdalna lub wizyta Doradcy w przypadku, gdy pomoc zdalna nie jest wystarczająca. Działamy 24h / 7. Zarządzamy użytkownikami m.in. poprzez: Active Directory lub Entra.

Rutynowe wizyty doradcy

Podczas których kontrolujemy i naprawiamy sprzęt, oraz prowadzimy działania profilaktyczne. Udzielamy indywidualnych porad użytkownikom w zakresie sprzętu i oprogramowania.

lightning
secure

Opieka nad stacjami PC

Wsparcie dla aplikacji biznesowych na urządzeniach mobilnych oraz dla urządzeń peryferyjnych (np. drukarki).

Obsługujemy wszystkie wersje Windows, MacOS, Android, iOS. Zarządzamy sprzętem m.in. przy użyciu Microsoft Intune.

Administracja serwerami

Kompleksowe zarządzanie serwerami Windows oraz Linux/Unix w zakresie bezpieczeństwa i zachowania ciągłości działania. Backup – zabezpieczamy Twoje dane z wykorzystaniem m.in. Veeam Backup & Replication

Zarządzanie siecią komputerową

monitorujemy urządzenia sieciowe w trybie 24/7. Natychmiastowo wykrywamy wszelkie awarie łącz internetowych. Prowadzimy działania w zakresie zabezpieczenia sieci przed atakami. Wdrażamy, konfigurujemy i utrzymujemy urządzenia sieciowe czołowych światowych dostawców: Cisco, Fortinet, Juniper, Aruba, Melanox…

Obsługa wirtualizatorów

Jesteśmy specjalistami w technologiach Hyper-V, VMWare, Proxmox, KVM

target
cloud check

Obsługa serwisów chmurowych

Azure, Microsoft 365, AWS, Chmura Prywatna – oferujemy usługi hostingu, wynajmu serwerów dedykowanych oraz usługi backup’u i replikacji w dwóch nowoczesnych Data Center.

Usługi dodatkowe

  • konsultacje i doradztwo (DRP, NIS2, DORA, ciągłość działania)
  • wsparcie handlowe i serwisowe – dostawy sprzętu i oprogramowania w bardzo konkurencyjnych cenach,
  • sprzęt zastępczy w przypadku awarii stacji roboczych czy serwerów.
  • projekty wdrożeniowe i migracyjne.
call in

Napisz do nas

Pytania i odpowiedzi

Usługi informatyczne (IT) obejmują szeroki zakres działań i usług związanych z technologią informacyjną. Wspierają one przedsiębiorstwa, instytucje i jednostki w wykorzystywaniu systemów komputerowych i infrastruktury IT do celów biznesowych. Usługi informatyczne są niezbędne dla efektywnego funkcjonowania współczesnych organizacji, zapewniając im konkurencyjność i innowacyjność.

Usługi informatyczne mogą obejmować zarządzanie sieciami komputerowymi, instalację i konfigurację oprogramowania, utrzymanie i naprawę sprzętu komputerowego, zarządzanie bazami danych, rozwój i wdrażanie aplikacji, bezpieczeństwo informatyczne, monitorowanie i wsparcie techniczne, a także szkolenia dla personelu. Dzięki tym usługom przedsiębiorstwa mogą zoptymalizować swoje procesy biznesowe, zwiększyć efektywność operacyjną, udoskonalić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz zapewnić ochronę danych i infrastruktury przed zagrożeniami.

Usługi informatyczne dostarczane są zarówno przez wewnętrzne zespoły IT w firmach, jak i przez zewnętrzne firmy outsourcingowe specjalizujące się w dziedzinie IT. Współczesne technologie i szybki rozwój cyfryzacji sprawiają, że usługi informatyczne mają kluczowe znaczenie dla sukcesu biznesowego.

Skuteczne wykorzystanie usług IT pozwala przedsiębiorstwom na adaptację do zmian, zwiększenie wydajności, optymalizację kosztów i poprawę jakości usług, umożliwiając im koncentrację na swojej głównej działalności i osiągnięcie strategicznych celów.

Nasze usługi informatyczne dla firm to oferta skierowana do wszystkich przedsiębiorstw z sektora prywatnego i publicznego. Dedykujemy nasze usługi zarówno dużym jak i małym przedsiębiorstwom, które potrzebują wsparcia informatycznego.

Szeroki wachlarz usług pozwoli nam na indywidualne dopasowanie oferty dla każdego Klienta. Na co dzień obsługujemy firmy z branży:

  • medycznej
  • logistycznej
  • budowlanej
  • finansowej
  • hotelarskiej

i wiele innych…

Dla większości naszych Klientów stanowimy zewnętrzny dział IT, który bierze pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych i wsparcie użytkowników. Natomiast w ofercie mamy również wyodrębnione obszary obsługi takie jak helpdesk czy administracja serwerami, które mogą być interesujące dla firm szukających częściowego wsparcia.

Każda forma współpracy stanowi dużą oszczędność czasu oraz pieniędzy, co pozwala skupić uwagę firmy na bieżącej działalności i rozwoju.

OBSŁUGA INFORMATYCZNA 24/7 to kompleksowe wsparcie dla firm bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Nasza oferta zawiera:

  • wsparcie użytkowników typu helpdesk
    zdalne rozwiązywanie problemów użytkowników, pozwala na uniknięcie przestoju firmy oraz związanych z nim awarii i strat finansowych
  • administrację serwerami
    proaktywne działania, całodobowe wsparcie, nowoczesne rozwiązania umożliwiające stworzenie przewagi technologicznej
  • zarządzanie siecią komputerową
    bieżące wsparcie dla sieci komputerowej poprzez doradztwo i wdrożenia
  • monitoring ciągłości działania systemów informatycznych
    utrzymywanie ciągłości działania Twojej firmy poprzez stały monitoring systemów
  • wizyty doradcy w siedzibie klienta
    rutynowe spotkania pozwalające na prowadzenie działań profilaktycznych, aktualizację informacji oraz indywidualne wsparcie na miejscu
  • politykę zakupową dotyczącą infrastruktury IT
    realizujemy dostawy sprzętu i oprogramowania a także dostarczamy sprzęt zastępczy w przypadku awarii
  • konsultacje i doradztwo
    bieżące wsparcie oparte na wiedzy z zakresu nowości w obszarze IT

Świadczymy usługi na terenie całego kraju, zapewniając wsparcie dla wielu firm polskich i zagranicznych. Kompleksowa obsługa pozwala na zredukowanie kosztów a także polepszenie działania Twojej firmy.

Usługi IT: Helpdesk

Dzięki helpdeskowi IT Twoi pracownicy zyskają dostęp do zespołu doświadczanych konsultantów obsługujących bieżące problemy techniczne. Oferujemy natychmiastową pomoc zdalną dla użytkowników, w sytuacjach kryzowych nawet 24/7. W przypadku, gdy wsparcie zdalne nie jest wystarczające gwarantujemy wizytę konsultanta na miejscu.

Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz mieć pewność, że Twoja firma będzie pracować bez przestojów. Każde zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie, dzięki czemu będziesz miał dostęp do statusu danej sprawy.

Usługi IT: Bezpieczeństwo i backup danych

Dbanie o bezpieczeństwo danych firmowych to jeden z głównych celów każdej organizacji oraz obsługującej jej firmy informatycznej. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na wypracowanie odpowiednich procedur, zasad i dobrych praktyk.

Dzięki tej usłudze dobierzemy odpowiednie narzędzia i zadbamy o poprawność wykonywania kopii zapasowych. Zapewnimy kompleksowe bezpieczeństwo danych przedsiębiorstwa, które zapewni ciągłość działania Twojej firmy.

Usługi IT: Rozwiązania chmurowe Office 365

Kompleksowe wdrożenie usług chmurowych to kolejny element naszej oferty, dzięki któremu zyskasz przewagę technologiczną nad konkurencją. Oferujemy uruchomienie „ekosystemu” Office 365 (m. in. Exchange, SharePoint, Teams, OneDrive) a także migrację danych np. poczty elektronicznej, plików.

Realizujemy także wdrożenia rozwiązań chmurowych „szytych na miarę” np. prywatnej chmury – to dobre rozwiązanie dla firm, którym zależy na wysokim poziomie prywatności danych.

Stabilność i bezpieczeństwo to kluczowe aspekty, będące celem każdej organizacji na rynku. Opieka informatyczna firm zapewniona przez podmiot specjalizujący się w branży IT może przynieść wiele korzyści dla rozwoju Twojego biznesu:

  1. Dostęp do wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem
  2. Gwarancja ciągłości działania twojej firmy
  3. Opieka nad bezpieczeństwem danych
  4. Wsparcie techniczne i doradztwo
  5. Całodobowy monitoring systemów informatycznych
  6. Redukcja kosztów
  7. Dostęp do najnowszych technologii i wiedzy

Pozwól nam zadbać o Twoją firmę, profesjonalne wsparcie IT to podstawa do rozwoju biznesu. Nasza firma świadczy uslugi informatyczne na najwyższym poziomie, czego potwierdzeniem są liczne referencje.

Skontaktuj się z nami a my przygotujemy ofertę w oparciu o Twoje potrzeby. Stwórz zewnętrzy dział IT razem z Support Online.

Podstawowym obszarem naszej działalności jest obsługa informatyczna firm. Świadczone przez nas usługi IT to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zadbać o ciągłość działania (ang. Business Continuity) swojej organizacji a także jej bezpieczeństwo. Współpraca z nami to zapewniony dostęp do wykwalifikowanych specjalistów, rzetelna obsługa informatyczna a także całodobowe wsparcie.

Wypełnij formularz

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania w ciągu 24H.

Sprawdź również z naszej oferty

Słowa kluczowe: usługi informatyczne, usługi it, obsługa it, usługa informatyczna, wsparcie it dla firm.

4.9/5 - (28 votes)
Bezpłatna wycena ✍️